Sou a: Inici / Hemeroteca / El nou «espai Coderch» a l'ETSAV

El nou «espai Coderch» a l'ETSAV

La plataforma digital és una eina de consulta de l'obra de l'arquitecte Jose Antonio Coderch de Sentmenat, orientada a la recerca i la docència, que forma part del catàleg de la biblioteca de l'escola i que substitueix l'antic arxiu en paper que l'ETSAV ha catalogat recentment.
El nou «espai Coderch» a l'ETSAV

12 maig 2017_

1984_ S'instal·la a l'Escola d'Arquitectura del Vallès l'Arxiu Coderch que gestiona i promou l'obra de l'arquitecte Jose Antonio Coderch de Sentmenat (Barcelona1913. Espolla1984), membre fundador del Grup R, guanyador de diversos Premis FAD —tant d’arquitectura com de disseny— i autor d’obres reconegudes com la casa Ugalde, l’edifici d’habitatges de l'ISM a la Barceloneta o la casa d’Espolla, entre molts altres projectes. L’arxiu, que té com a responsable el professor Carles Fochs.

2012_ L'arxiu original retorna a mans de la família de l'arquitecte i l'Arxiu Coderch, com a tal, tanca les seves portes com a espai de recerca i consulta.

2017_ S'obre de nou el fons documental, en un format diferent, com a Espai Coderch, després d'un treball exhaustiu de digitalització, catalogació sistemàtica i indexació que permetrà consultar —com a part del catàleg de la biblioteca de l'ETSAV— l'obra de Coderch acuradament escanejada, amb finalitat de docència i recerca.

Consulta

Biblioteca de l'Escola d'Arquitectura del Vallès, carrer Pere Serra 1-15 08173 Sant Cugat del Vallès
email: , telèfon: +34 93 401 78 44