Sou a: Inici / Hemeroteca / Curs online d'Arquitectura i Antropologia

20, 22, 27 i 29 de juny i 4 i 6 de juliol de 2017, online
Curs online d'Arquitectura i Antropologia

6 juny 2017

Es convoca una nova edició online del curs Arquitectura y Antropología. Método etnográfico para la investigación proyectual, que ofereix una metologia que vincula l'etnografia i l'anàlisis projectual, com a punt d'intersecció entre l'Arquitectura i l'Antropologia. Aquesta eina permet detallar el procés de materialització del projecte, sense descuidar l'estudi de les pràctiques que executen els usuaris en l'entorn urbà des d'una aproximació etnogràfica.

Professor convidat: Manuel Delgado, antropòleg, doctor en antropología per la Universitat de Barcelona

Professora responsable: Gabriela Navas, arquitecta, doctora en antropologia per la Universitat de Barcelona

Data d'inici: 20 de juny de 2017

Més informació: https://www.plformacion.com/Cursos/metodo-etnografico-la-investigacion-proyectual/