Sou a: Inici / Hemeroteca / Opina a l'enquesta Arquia

Tancament de la convocatòria, dia 30 de juny de 2017 a les 12h del migdia
Opina a l'enquesta Arquia

9 juny 2017

La Fundació Arquia obre el plaç de participació en la VII Enquesta Arquia a estudiants d'arquitectura i en la V Enquesta Arquia a arquitectes, desenvolupades per Fundació Arquia. L'objecte de les enquestes a estudiants és conèixer l'estructura i l'estat d'opinió del col·lectiu amb respecte a la formació, la professió i les seves expectatives en el camp de l'arquitectura; l'enquesta a arquitectes, per la seva part, té com a objectiu elaborar una imatge de l'estat de la professió per identificar i donar a conèixer l'estructura actual del col·lectiu d'arquitectes a Espanya, la seva forma de pensar sobre l'estat de la professió, els reptes als que s'enfronta i les perspectives d'evolució de la mateixa.

Entre els participants que hagin completat i enviat l'enquesta es sortejarà, al juliol de 2017, davant de notari, un viatge per a dues persones al Congrés de la UIA 2017 a Seúl a realitzar del 2 al 11 de setembre, i deu lots de dos llibres i dos documentals editats per la Fundació Arquia.

Els participants podran actualitzar la seva informació fins el dia del tancament de la convocatòria, el 30 de juny de 2017 a les 12h del migdia. El qüestionari només pot ser enviat una vegada.

Més informació: https://fundacion.arquia.es/es/otrasactividades/encuestas/estudiantes/Home/Encuesta2017

arxivat sota: ,