Sou a: Inici / Hemeroteca / Crida a estudiants per a desenvolupar un concurs d'idees

Crida a estudiants per a desenvolupar un concurs d'idees

La beca de col·laboració serà efectiva durant el mes de juliol de 2017.
Crida a estudiants per a desenvolupar un concurs d'idees

El Centre de Recerca per a l’Administració Local, CRAL, és un organisme allotjat a l'edifici CRITT i que permet a l’escola vehicular convenis amb institucions públiques com ajuntaments per a desenvolupar projectes concrets d’arquitectura, resoldre a través de la recerca problemàtiques territorials, urbanes o arquitectòniques o generar transferència de coneixement i tecnologia.

Per a participar en un concurs que tenim sobre la taula, necessitaríem estudiants que volguéssin col·laborar com a becaris durant el mes de juliol. Es tracta d'un projecte que l’està desenvolupant el CRAL juntament amb els col·lectius Cíclica i Arqbag que també estan vinculats al CRITT.

Els interessats podeu enviar un e-mail a .