Sou a: Inici / Hemeroteca / II Concurso PFC/PFG CIMC ETS Arquitectura Málaga

Data límit d'entrega, dia 30 de juny 2017
II Concurso PFC/PFG CIMC ETS Arquitectura Málaga

17 juny 2017

La Càtedra d'Innovació en Materials de Construcció (CIMC), junt amb l'Escola d'Arquitectura de la Universitat de Màlaga i FYM-HeidelbergCement Group convoquen el II Concurs PFC CIMC, en el que es premiarà el Projecte Final de Carrera (PFC i PFG) que, per la seva qualitat, innovació, originalitat o creativitat, ressalti per la utilització de productes innovadors en formigó o morter dins d'un projecte arquitectònic.

La convocatòria estarà oberta a tot l'àmbit espanyol i podran participar-hi projectes que hagin estat presentats entre septembre de 2016 i juny de 2017 i hagin estat considerats aptes per a la obtenció del títol. La data límit d'entrega és el 30 de juny de 2017. A més, es posa a disposició dels concursants la direcció de correu electrònic catedra_cimc@uma.es per remetre els seus dubtes i consultes.

El jurat compost per arquitectes de reconegut prestigi, representants de FYM, el director de l'Escola d'Arquitectura de la Universitat de Màlaga i el director de la Càtedra CIMC, fallaran el premi durant el mes de Juliol de 2017.

El veredicte del jurat concedirà un premi consistent en la concessió d'una beca que cobreixi el cost de la matrícula del Màster en Projectes Arquitectònics, Disseny Ambiental i noves Tecnologies (MPDiA) pel curs acadèmic 2017/18 de l'Escola d'Arquitectura de Màlaga i dues mencions Accèssit.

Més informació: https://www.arquitectura.uma.es/ii-concurso-catedra-cimc-premio-al-mejor-proyecto-final-de-carrera-en-innovacion-materiales-construccion/

arxivat sota: , ,