Sou a: Inici / Hemeroteca / Convocatòries Erasmus+ obertes

Convocatòries Erasmus+ obertes

S'obren diverses convocatòries de mobilitat per a professors, estudiants i PAS. Consulteu els terminis i condicions de cada convocatòria aquí.
Convocatòries Erasmus+ obertes

PDI. Convocatòria de mobilitat per a impartir docència STA Erasmus+ KA103 2017-18

S'obre la convocatòria amb alguns canvis en les condicions per tal d'adaptar-la a les noves instruccions del SEPIE. Els i les interessades trobareu el text de la convocatòria, la sol·licitud de plaça (Annex I de la convocatòria) i el teaching mobility agreement, (Annex II), que s'hauran d'adjuntar a cada sol·licitud i que inclouen, tant l'acceptació de la institució d'origen i de destinació, com el pla de docència.

El termini de presentació de sol.licituds és el divendres 13 d'octubre. Posteriorment, l'ETSAV haurà d'enviar les sol.licituds i el full de priorització al Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa abans de les 14:00 hores del 20 d'octubre a l'atenció de Toni Navajas toni.navajas@upc.edu.

Abans de marxar, el professor i l'escola hauran de signar el Conveni de subvenció Erasmus+ per a mobilitat de personal per a impartir docència, que serà enviat als professors amb mobilitat concedida.

En breu trobareu tota la informació disponible a http://www.upc.edu/sri

Estudiants. Convocatòria d'ajuts per a la mobilitat per a estudis Erasmus+ KA107 amb països associats, Projecte 2016

S'ha publicat la segona convocatòria d'ajuts per a la mobilitat per a estudis Erasmus+ KA107 amb països associats, Projecte 2016. Trobareu tota la informació al web del Servei de Gestió Acadèmica:

Us detallem a continuació els terminis establerts en aquesta convocatòria:

Període en el que realitzar l'estada: entre l'1 de juliol de 2017 i el 30 de juny de 2018.
Presentació de sol·licituds: fins al 22 d'octubre de 2017 (a les 24 hores).
Resolució provisional: abans del 30 de novembre de 2017.

Presentació d'al·legacions contra la resolució: durant 10 dies naturals a partir de la data de publicació de la resolució. En tot cas, s’informarà de la data límit a la resolució provisional.

Resolució definitiva: al llarg dels 40 dies següents a la finalització del període per a la presentació d’al·legacions.

Tal com consta a la convocatòria, totes les places que, un cop concedides les beques per als estudiants de grau o de màster, quedessin vacants, s'assignaran als estudiants de doctorat que ho hagin sol·licitat.

El Servei de Gestió Acadèmica resta a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment

PAS. Convocatòria de mobilitat dins del Programa Erasmus+ KA107 2017-18 amb universitats sòcies de països no europeus

Adjunt us remetem el text de la convocatòria de mobilitat i el formulari de sol·licitud que han de ser enviades al següent correu: mobilitat.pas@upc.edu.

També trobareu informació, a partir de demà, al web del GRIE: www.upc.edu/sriPer a qualsevol aclariment podeu també escriure a: mobilitat.pas@upc.edu