Els vehicles autònoms a la ciutat

El 11 i 12 de desembre de 2017 al CCCB s'imparteix un curs organitzat per CUIMPB - Centre Ernest Lluch sobre la gestió de l'espai públic en el marc dels nous vehicles i mobilitat autònoma i connectada.
Els vehicles autònoms a la ciutat

Projecte i gestió de l'espai públic en el marc dels nous vehicles i mobilitat autònoma i connectada

Curs de presentació de les bases de la mobilitat autònoma, formació tècnica i socioambiental sobre el vehicle autònom connectat i llur impacte en les transformacions de les ciutats. Tot sobretot des d'un focus posat en l'espai urbà, els carrers, i les transformacions dels serveis de la mobilitat contemporània que afectaran a un canvi espacial, de gestió i avaluació, jurídic i social, però també econòmic empresarial.

Aborda de forma integrada el plantejament de línies de treball, Estratègies, Eines de projectes  gestió i avaluació, per a professionals, recercadors, membres de col·lectius interessats en la mobilitat, estudiants de diverses titulacions.

El curs proposa també una plataforma de debat entre professionals, administradors, polítics i món empresarial sobre els canvis que es produiran en l’espai de les ciutats i el territori per la implantació de les noves mobilitats.

En el marc de l'exposició Passatges / BCN. Espais de transicio per a la ciutat del segle XXI que organitzen conjuntament el MUHBA, l'Ajuntament de Barcelona, l'Àrea metropolitana de Barcelona i l'Institut pour la Ville en Mouvement-VEDECOM de Paris (10 de novembre a 17 de desembre de 2017), a l'espai del MUHBA a la nau Oliva Artès a Poble Nou Parc central.

Aquestes dues activitats ens permetran treballar projectes en els nostres territoris per una visió ampliada del concepte de Passatges per articular millor l’accessibilitat dels ciutadans als pols de mobilitat col·lectiva, als intercanviadors urbans  vers una nova mobilitat urbana més sostenible.

Data: 11 i 12 de desembre 2017 Codi: 1714

Lloc de realització: CCCB / Montalegre 5, Barcelona