Sou a: Inici / Estudis 2014-15 o anteriors / Recursos docents / Oferta per al Batxillerat / Aula Educativa Living Lab LOW3

Aula Educativa Living Lab LOW3

Laboratori viu per una arquitectura i un estil de vida més sostenibles

L'equip LOW3 de la ETSAV va presentar el primer prototip d'una casa solar autosuficient energèticament al Solar
Decathlon Europe 2010
, concurs internacional universitari, en el que va guanyar el Primer Premi en la Categoria d'Arquitectura.

Després del concurs, el prototip retorna al campus de l'ETSAV, a Sant Cugat del Vallès, i s'hi instal.la permanentment per a transformar-se en un laboratori viu de docència i recerca per a una arquitectura i un estil de vida més sostenibles.

Dels diferents tipus d'activitats que reuneix el concepte de LIVING LAB, tant de recerca universitària i empresarial, de monitoratge i laboratori, de "think-tank", innovació i co-creació, etc; és molt important la vessant de difusió i transmissió del coneixement creat cap a tota la societat.

D'aquesta intenció divulgativa en neix l'Aula Educativa Living Lab LOW3, que planteja activitats didàctiques participatives, per a noies i nois de diferents edats.

Més informació:

www.low3.upc.edu