Sou a: Inici / esdeveniments / Nomenament d'Albert Cuchí com a nou Director

Nomenament d'Albert Cuchí com a nou Director

30/05/2017 des de/d' 10:00"
Sala d'Actes de l'ETSAV
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

El proper dia 30 de maig, a les 10:00h, el Rector de la UPC, prof. Enric Fossas, farà efectiu el nomenament del prof. Albert Cuchí com a nou Director de l'ETSAV, en una cerimònia pública a la sala d'actes de l'escola, en la que també hi intervindrà l'actual Director prof. Víctor Seguí.

L'acte donarà pas a la conferència de l'arquitecte i professor Xavier Vendrell, director en funcions del Rural Studio de l'Auburn University, Alabama, USA.

Albert Cuchí (Barcelona 1957) és arquitecte per l'ETSAB (1983), doctor arquitecte (1994) i professor titular d'universitat en el Departament de Tecnologia de l'Arquitectura. La seva activitat es dirigeix a la recerca en les relacions entre l'arquitectura i l'exigència de sostenibilitat, tant en la generació d'aquesta nova visió sobre el camp de treball de l'arquitecte com en la generació d'instruments que permetin aplicar-la.

És director del màster en Intervenció Sostenible en el Medi Construït, MISMeC, professor del màster en Ciència i tecnologia de la sostenibilitat, MCTS, i de l'especialitat Arquitectura, Energia i Medi Ambient del màster MBArch. És membre fundador de l'agrupació Arquitectura i Sostenibilitat del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, membre fundador de GBC España (capítol espanyol del World Green Building Council), membre del Grupo de Trabajo para la Rehabilitación GTR, i és o ha estat assessor de diverses institucions, entre elles del Govern de la Generalitat de Catalunya i del Govern Espanyol.

Ha dirigit o co-dirigit 15 tesis doctorals a la UPC, al Politecnico di MIlano, al Politecnico di Genova i a la Faculdade de Arquitectura da Universidade do Porto, FAUP.