Sou a: Inici / esdeveniments / Conferència de Lluís Nadal i exposició

Conferència de Lluís Nadal i exposició

Coïncidint amb la Setmana d’Arquitectura de Barcelona, es realitzaran a l’escola un seguit d’actes per a conmemorar els 25 anys de la inauguració de l’edifici de l'ETSAV al campus de Sant Cugat.

Quan
23/05/2017 des de/d' 10:30"
On
Sala d'Actes de l'ETSAV
Afegeix un esdeveniment al calendari

Xavier Vendrell parla sobre el «Rural Studio», Alabama

per pere.fuertes — darrera modificació 24/05/2017 01:08 — Historial
L'actual Acting Director del Rural Studio de l'Auburn University presenta, a les 10:30h del dia 30 de maig, la sala d'actes de l'ETSAV el programa, que porta ja 24 anys en funcionament.

El dia 23 de maig, dimarts, a les 10:30 i a la sala d'actes, l'arquitecte que ideà l'escola, Lluís Nadal Oller (Cassà de la Selva, 1929), ens parlarà sobre

El projecte de l'escola del Vallès

Acte seguit, i al vestíbul central de planta primera, inaugurarem l'exposició fotogràfica

91.04.04 visita d'obres

corresponent a un conjunt de fotografies que es realitzaren l’any 1991 durant una visita a les obres de l’edifici que ara ocupa l’ETSAV.